FANDOM

250px-Armor Chomper in Zomboss Down.png
Armor Chomper - ciężki, metalowy i skrzypi - tak można opisać tego gościa. Opancerzony jak czołg Armor Chomper przybywa, by walczyć z zombiakami i w miarę możliwości zjeść jakieś z nich. Nie jest może taki cichy jak reszta, ale jego pancerna skóra z dużą nawiązką rekompensuje jego wady. Choć ktoś powinien go naoliwić... Ktoś, kto nie boi się zostać zjedzonym.

CechyEdytuj

Armor Chomper ma dużo więcej życia niż reszta Chomperów, a jego metalowe ugryzienie zadaje dużo więcej obrażeń, niż normalnie. Jest jednak z tego powodu wolniejszy i kiedy chodzi skrzypi, przez co może zaalarmować zombiaki swoją obecnością. Mimo tego doskonale radzi sobie w bliskich starciach.

UmiejętnościEdytuj

Co tu dużo mówić - ma swoje dodatkowe możliwości, które wykorzystuje by ułatwić sobie zadanie.

  1. Spikerock - Kamienny braciszek Spikeweeda wkracza do akcji. Armor Chomper rozstawia je na ziemii, po czym te mogą podwiesić zombiaki, które na nie wejdą. Spikerocki są dużo bardziej wytrzymałe, zadają też więcej obrażeń, ale łatwiej je dostrzec i nie można rozstawić ich tak wiele, jak normalnie.
  2. Metal Goop - upłynniony metal doskonale zatrzymuje zombiaki i dodatkowo zadaje im obrażenia. Oczywiście są one większe niż normalnie, ale metalowa maź leci dużo wolniej i ciężej nią trafić. Dodatkowo przez chwilę zombiaki po trafieniu nie mogą się ruszyć, no ale nic nie trwa wiecznie.
  3. Trali-smoke cloud - Armor Chomper jest za ciężki, żeby się zakopać, dlatego zamiast tego wynalazł nową możliwość - uwalnia chmurę gorącego powietrza, która ogranicza widoczność zombiakom i na długi czas unosi się na obszarze utrudniając atak na ogród. Nie jest co prawda tak skuteczna jak chmura smrodu Żołnierza, ale mimo wszystko się przydaje.

CiekawostkiEdytuj

  • Czasami można było widać go obok Grocha Prawa na dzikim zachodzie, chociaż bardziej widział się w roli bandyty.
  • Z jakiegoś powodu nienawidzi Dowódcy Czołgu - być może dlatego, że jego pociski mogą jako jedyne przebić z łatwością jego gruby pancerz.
  • Czasami bywa staromodny i ogólnie jest melancholiczny - cały czas tęskni za starymi dobrymi czasami kiedy z zombiakami walczyło się z bliska.
  • Wciąż lubi oglądać mecze footballu, chociaż teraz na ogół grają w niego zombiaki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki