FANDOM

250px-Spark 20140411160523.png
Zombie Fizyk - Nawet pośród Zombiaków występuje podział na klasy. Naukowcy nie są tutaj wyjątkiem. Fizyk skończył trzeci doktorat na głównym uniwersytecie w Zombim Yorku po paru wpadkach, w wyniku których naelektryzowały mu się włosy. Mimo tego jednak stał się wyjątkowo mądry mimo jego okularów, które sprawiają, że wygląda jak nerd... Teraz dzięki fundacjom Zombossa wykorzystuje tą mądrość przeciwko roślinom dla nauki... I mózgów.

UmiejętnościEdytuj

A to nie koniec. Fizyk nadal jeszcze nie pokazał reszty swojego arsenału

  3. Pozitron Energy Bomb - Nie, ta bomba nie jest lepka, ale też działa dobrze. Bomba stoi w miejscu tak długo, aż jakaś roślina nie podejdzie. Kiedy to się stanie zapalnik uaktywni reakcję łańcuchową, w wyniku której zostaje uwolniona burza pozytronowa rażąc prądem wszystkie rośliny w okolicy i przenosząc obrażenia na pozostałe aż do rozładowania energii burzy. Mówiąc po naszemu - Trzymać się od tego z daleka, bo kopnie Was prąd.

CiekawostkiEdytuj

  • Fizyk wciąż pracuje nad rozwiązaniem zagadki jak rośliny zawładnęły energią elektryczną.
  • Jako jedyny z zombiaków ma tak unikalną fryzurę... i wygląda jak nerd.
  • Uzyskiwał najlepsze stopnie we wszystkich dziedzinach fizyki oprócz energii kwantowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki