FANDOM

Law Pea in Zomboss Down trailer.png
Groch Prawa - "Sprawiedliwość musi być!" To hasło firmowe Grocha Prawa. Wychował się w bardzo surowych warunkach Dzikiego Zachodu, gdzie umiejętność szybkiego i mocnego strzelania decydowała o przeżyciu. Kiedy zyskał stanowisko szeryfa postanowił zaprowadzić porządek w jego mieście tępiąc wszystkie zombiaki szybkimi strzałami. Teraz jednak jego horyzonty sięgają znacznie dalej - ma zamiar pozbyć się każdego zombiaka, jakiego zobaczy i wymierzyć im sprawiedliwość. W jego obecności jedzenie mózgów nie będzie tolerowane!

Ten gość strzela zupełnie jak rewolwery - jest typowym sześciostrzałowcem. Może wystrzelić na raz 6 specjalnie wyszlifowanych ołowianych groszków o dużej sile w niezwykle krótkich odstępach czasowych, ale przeładowanie chwilę trwa, a w tym czasie Groch Prawa jest bezbronny. Ale mimo tego, jego broń nadal ma dużą siłę.

UmiejętnościEdytuj

Jako stereotym kowboja z Dzikiego Zachodu Groch Prawa ma kilka własnych asów w... ekhem, strąkach.

  1. Sombrero Bean Bomb - Czyli typowo zachodnia odmiana bomby z fasolki Chili. I do tego gorętsza! Potrzebuje więcej czasu, by zdetonować, ale zasięg eksplozji jest za to większy. ARRIVA!
  2. Retro Gatling - Ten gość wykorzystuje stare dobre metody. Ta odmiana gatlinga ma mniej amunicji, ale pociski z niego zadają więcej obrażeń, więc warto spróbować.
  3. High Jump - No cóż, Groch Prawa nie jest taki szybki, jak normalny Peashooter. Poświęcił całą szybkość na rzecz jeszcze wyższego skoku. Dlatego też bardzo opłaca mu się zajmować wysokie pozycje.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma na pieńku z Indianami
  • Nienawidzi zombiaków głównie ze względu na fakt, że jedząc mózgi łamią jego prawo.
  • Niezbyt daży sympatią Kaktusa z Przyszłości ze względu na fakt, że nie lubi nowoczesnych nowinek i technikaliów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki