FANDOM

250px-Hot Rod Chomper
Hot Rod Chomper to lżejszy i szybszy braciszek Armor Chompera. Znany jest na świecie jako najszybsza roślina wyścigowa na świecie. Po najnowszym Tuningu nauczył się jak wykorzystywać trawione zombiaki do podładowywania swojego nitro - dzięki temu wygrał masę wyścigów i wzniósł się na szczyty Hali Zielonych Sław będąc jednocześnie jednym z najlepszych łowców zombiaków. Jeśli tylko zdecydują się oddalić od reszty hordy...

RóżniceEdytuj

W porównaniu do normalnego Chompera Hot Rod jest szybszy i potrafi łatwiej się schować, ale nie ma tyle zdrowia. Jest najwrażliwszym z Chomperów, ale kiedy tylko zje zombiaka dostaje tymczasowego przyspieszenia dorównując szybkością Peashooterowi używającemu umiejętności Hyper.

UmiejętnościEdytuj

Dobrze wiadomo to, ale lepiej wyliczyć jakie umiejętności posiada podrasowany Hot Rod Chomper.

  1. Slippy Oil - plama oleju, która uniemożliwia Zombiakom łatwe poruszanie się. Każdy zombiak, który wejdzie w plamę oleju Hot Roda przewróci się i wystawi się na zjedzenie. No i nie jest taka łatwa do zauważenia...
  2. Sprint Burrow - nawet zakopany Hot Rod Chomper jest najszybszą rośliną na świecie. Zakopany porusza się błyskawicznie, ale nie może zostać pod ziemią zbyt długo - koniec końców musi dbać też o lakier...
  3. Turbo-Mode - Jedzenie zombiaków umożliwiło mu wykorzystanie rezerw mocy do dopalenia silników na krótki czas. W tym stanie Hot Rod Chomper porusza się błyskawicznie, ale kiedy wyczerpie się moc przez krótki czas pozostaje oszołomiony. Tym nie mniej jednak jest rada na braki w mocy - hot Rod jedząc zombiaki podczas trybu Turbo może utrzymać ten stan na dłużej.

CiekawostkiEdytuj

  • Z początku wygrywał tylko ustawione wyścigi.
  • Nienawidzi Mechanika z całego serca głównie z powodu tego, że jest on jego rywalem w wyścigach.
  • Jest bardzo czuły jeśli chodzi o Armor Chompera - byli oni braćmi już od powstania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki