FANDOM

250px-Screen Shot 2014-03-09 at 4.36.15 PM.png
Hrabia Chompula - Kiedy dowiedział się o inwazji zombie na pobliskie posiadłości Hrabia Chompula natychmiast postanowił opuścić swój zamek w Plantylvanii i stanąć z nimi do walki. Ten typ nie zna strachu, ani litości względem zombiaków - zrobi wszystko co w jego mocy, by zdobyć to, czego chce. A chce właśnie zombiaków, które jedzone przez niego dają mu wieczne życie.

Wampiryczne ugryzienie Hrabiego Chompuli jest mordercze w skutkach, a dodatkowo leczy zadane mu rany. Najwięcej jednak życia odzyskuje, kiedy uda mu się połknąć jakiegoś zombiaka. Ten system zabijająco-leczący czyni go prawie nie do powstrzymania. Prawie, bo nie jest tak wytrzymały jak normalny Chomper niestety...

UmiejętnościEdytuj

Dodatkowo Hrabia Chompula, ponieważ w jego naturze leży nie zostawiać przy życiu ani jednego zombie, posiadł kilka bardzo przydatnych umiejętności.

  1. Cursed Goop - wymioty samego diabła, które utrzymują się na ciele zombiaków przed bardzo długi czas. Ponadto Chompula po zjedzeniu takiego zombie leczy się całkowicie z odniesionych obrażeń. Fajne, ale nadal obżydliwe...
  2. Plantern - Te roślinne lampy ozdabiają każdy zakątek zamku Chompuli... Są to bezsenni strażnicy jego włości atakujący każdego zombiaka, który ma czelność się do niego zbliżyć. Zostawione przez Chompulę Planterny strzelają w zombiaki wiązką bardzo gorącej energii, którą tylko one potrafią wytwarzać. Obrażenia nie są powalające, ale wiązka rani co każdy ułamek sekundy rekompensując w zupełności tą drobną wadę.
  3. Dark Burrow - Chompula dysponuje dokładnie tą samą bronią, co Chomper, ale ma jedną dodatkową cechę. Kiedy się zakopuje Hrabia zostawia w miejscu, gdzie to zrobił czarną mgłę maskującą jego obecność. W odróżnieniu od normalnego Chompera Chompula może kopać przez nieograniczony okres czasu.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest najbardziej szanowaną rośliną w Plantylvanii.
  • Mówi się, że zawarł układ z samym Szatanem, żeby zdobyć swoje umiejętności, ale to tylko plotki - taki już urósł.
  • Istnieje niepotwierdzona teoria, że Chompulę pomógł stworzyć sam Zomboss, ale została ona odrzucona ze względu na fakt, że zjada zombiaki, a nie mózgi.
  • Z jakiejś niepoznanej dotąd przyczyny jest zakochany w Kaktusie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki