FANDOM

250px-Future Cactus.png
Kaktus z Przyszłości - ona przeżyła już tyle, że nic jej nie zaskoczy. Wychowana na przyszłościowym polu "Zasadź-i-Podziwiaj 3000" i poddana najnowszym przeróbkom okazała się strzałem w dziesiątkę - teraz jest nawet lepsza, poza tym jej horyzonty uległy znacznemu rozszerzeniu. Chociaż jest cyborgiem, Kaktus z Przyszłości nie wstydzi się swojego wyglądu. Wyruszyła w przeszłość, by pomóc roślinom "byłego wieku" przegonić zombiaki.

Ona nie strzela już kolcami - obiecała sobie nigdy nie wrócić do starodawnych metod. Teraz strzela laserem, który może naładować, by dodatkowo wzmocnić zadawane obrażenia. A co jest w tym najlepsze? To, że nie musi przeładowywać broni po jakiejś ilości strzałów. To się nazywa prawdziwa przyszłość ;)

UmiejętnościEdytuj

Kaktuska przyniosła ze sobą z przyszłości sporo gadżetów, by umilić innym walkę. Patrzcie -

  1. Citron Mine - Nigdy Cytryny nie były takie śmiercionośne. Kaktus z Przyszłości korzysta z wysoce zaawansowanych technicznie Cytronów - potężnych min, które wymagają pewnego czasu do pełnego naładowania, ale eksplodując niszczą wszystkie zombiaki w polu rażenia, które notabene jest bardzo duże. To dopiero wsparcie.
  2. Infi-nut Battlement - Czyli nie ściana z Wall-nutów, tylko ściana z Infi-nutów. A jaka w tym różnica? A no taka, że wytrzymują one mniej, ale za to, mogą się zregenerować pod warunkiem, że urządzenia, które je tworzą nie zostały zniszczone. Infi-nut Battlement ma też jeszcze jedną zaletę - jest zdecydowanie wyższe niż typowa ściana orzechowa, więc lepiej chroni inne rośliny.
  3. Laser Bean Turret - No dobra, to jest dziwne. Kaktus, który nie używa dronów? Otóż to - Kaktuska z Przyszłości całkowicie z tego zrezygnowała na rzecz stacjonarnych wierzyczek laserowych w postaci dużych fasol. Te fasole strzelają jasną wiązką laserową stale raniącą wszystkie trafione zombiaki, co prawda słabo, ale za to potrafią dosięgnąć każdego zombiaka - te wierzyczki mają nieograniczony zasięg ataku. DEAL WITH IT!

CiekawostkiEdytuj

  • Jest bardzo nostalgiczna
  • Wygląda jak tajny agent, ale nie działa wcale tak skrycie
  • Ponad wszystko nienawidzi Disco Zombie - To dlatego, że muzyka Disco jest jej najbardziej znienawidzoną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki