FANDOM

PVZIAT Peashooter.png
Peashootery - to najbardziej podstawowe roślinki. Są to nic innego jak żyjące strąki groszku strzelające wspomnianym groszkiem w nadciągające zombiaki. Potrafi strzelać całkiem szybko, lecz w porównaniu do niektórych roślin jego pociski zadają niewiele obrażeń.

PostacieEdytuj

PeashooterGardenWarfare.png
Niektóre Peashootery rozwinęły się bardziej po wydarzeniach związanych z zombiakami i stanęły na "równe nogi" stając się mobilnymi siłami do walki z zombiakami. Potrafią znacznie więcej niż normalne Peashootery, w tym poruszać się, a oprócz tego ich wygląd jest zdecydowanie inny.

Peashooter dysponuje ponadto następującymi umiejętnościami:

  1. Chili Bean Bomb - bomba z fasolki chili potrafi zrobić prawdziwe zamieszanie. Nie dość, że wabi zombiaki, to niszczy je jak tylko wejdą w zasięg wybuchu.
  2. Hyper - Ten gość to prawdziwy Szybki Pea XD. Potrafi on rozpędzić się do dużych prędkości i skakać tak wysoko, że może dostać się na dachy budynków.
  3. Pea Gatling - Czyli zmiana w stacjonarne działko do niszczenia zombiaków. Peashooter po tej transformacji nie może się poruszać, ale za to jego szybkostrzelność i siła ognia rekompensuje to bez problemów.

Do najbardziej znanych Peashooterów tej klasy należą:

  • Serious Pea

Więcej z Fandomu

Losowa wiki