FANDOM

Rugbista "Poważny" to Zombie Rugbista, który wynalazł w sobie unikalną osobowość. Jego znakiem rozpoznawczym jest żółty wybuch wymalowany na jego plecach z dużą czerwoną literą "Z".

HistoriaEdytuj

"Poważny" zaczął jako typowy rugbista w Zombim Yorku. Jego całe nieżycie oparte było na tym samym - ciągle treningi, walki z roślinami i służba Zombossowi tylko po to, żeby zdobywać mózgi... Dla niego. Znudziło mu się to i postanowił wyruszyć, żeby znaleść sobie miejsce, gdzie mógłby mieć mózgi tylko dla siebie... A przynajmniej na początku. Po kilku latach to też mu się znudziło i na zawsze odpuścił sobie mózgi. Poświęcił się za to swojemu kunstowi jako zawodnik rugby i stał się... bardziej przyjaznym typem jak na zombiaka. Nawet okoliczni ludzie przestali się go bać.

Choć z wyglądu przypomina stereotypowego zombie, nie jest taki jak reszta. Jest tak jakby dezerterem Zombossa, dlatego nie ma z nim dobrych kontaktów. Od czasu do czasu odwiedza go Disco Zombie, by zrobić z nim imprezę na jednej z chat w okolicy, ale poza tym... W sumie niewiele go różni. Na poza tym, że odwyk od mózgów uczynił go na tyle mądrym, by normalnie mówić...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki