FANDOM

Zombiaki - te bezmózgie stwory były kiedyś ludźmi, ale zainfekowało je coś, co uczyniło z nich głodne mózgów bestie. Teraz najeżdżają każdy dom jaki napotkają i wykorzystają każdy sposób, byleby tylko dobrać się do mózgów. Nie dajcie się zwieść - potrafią być bardzo pomysłowe.

KlasyfikacjaEdytuj

Tak jak roślin typów zombiaków są dziesiątki, a nawet setki. Korzystają z najrozmaitszych sposobów, by dostać się do właścicieli domów - zakładają pachołki, wiadra, używają tyczek, katapult, drążków pogo, a nawet teleportów. Każdy zombiak ma własny sposób walki i z każdym walczy się trochę inaczej - każdy typ roślinki ma inną skuteczność w walce z nimi.

Tak dziwnie, jak może to brzmieć, zombiaki mają swojego przywódcę - jest nim szalony naukowiec, który też jest zombie, Dr. Edgar George Zomboss. To on stworzył wiele rozmaitych wynalazków, by zdobyć wszystkie mózgi świata i to właśnie nimi posługują się jego zombiaki. Sam podróżuje w niecodzienny sposób - w gigantycznym Zombocie uzbrojonym po zęby i gotowym rozerwać domy właścicieli na strzępy. Jeśli ktoś spotka Zombossa na swojej drodze niech ma się na baczności - czeka go ciężka walka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki