FANDOM

250px-AllStarZombie.png
Zombie Gwiazda Sportu - Najmocniejszy z zombiaków, jeśli chodzi o wytrzymałość i siłę. Ten typ jest zdolny nie tylko do siania zniszczenia w szeregach roślin, jest ponadto niesamowicie wytrzymały dzięki swojemu kostiumowi. Lepiej się do niego nie zbliżać, bo może to nieźle zaboleć...

Jego podstawową bronią jest Football Cannon - odpowiednik Miniguna, tylko strzelający zmodyfikowanymi przez Zombossa piłkami do Football'u. Broń ma dużą siłę ognia i mocną szybkostrzelność, nie mówiąc o braku konieczności przeładowania, ale może się przegrzać.

UmiejętnościEdytuj

  1. Imp Punt - Dlaczego Gwiazda Sportu używa Impów obłożonych ładunkami wybuchowymi? Odpowiedź jest prosta - bo może. Są to odpowiedniki bomby z fasolki Chili, ale nie mają tak dużego zasięgu rzutu.
  2. Sprint Tackle - Szarża godna prawdziwego Footballisty. Powala ona lub odrzuca rośliny w zasięgu i zadaje duże obrażenia. Dobre także do ucieczki z niebezpiecznych sytuacji.
  3. Dummy Shield - Czyli tarcza z manekina. Wytrzymuje jakiś czas przed zniszczeniem, ale przydaje się w sytuacjach, kiedy trzeba się "zabunkrować"

CiekawostkiEdytuj

  • Jako jeden z niewielu zombiaków potrafi posługiwać się większą ilością słów niż słowem "brains" i jego sylabami.
  • Nie ma zielonego pojęcia co to jest football.
  • Jeden z nich o imieniu Adam jest postrzegany jako miłośnik roślin. Dlaczego? Tego nie wiadomo do dziś...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki