FANDOM

250px-Cricketstar.jpg
Zombie Krykiecista - Ten zombiak pokazuje, że sport nigdy nie umiera. Krykiet nie jest tutaj wyjątkiem - tylko nieliczni sportowcy grają dzisiaj w ten sport, ale jak już to robią, robi się gorąco. Zomboss specjalnie wyznaczył im zadanie, jakim jest palenie roślin, które stają na jego drodze, chociaż nic z tego nie zrozumiał... Ale mimo wszystko spełnia swoją rolę naprawde dobrze.

Jego ciężki karabin strzela płonącymi piłkiami do krykieta, których obrażenia są niewiele mniejsze od piłek footballowych, a dodatkowo podpalają trafiony cel paląc go żywcem. No, rośliny, bójcie się tego gościa, bo zgotuje Wam piekło!

UmiejętnościEdytuj

A Piekło będzie tylko gorętsze, kiedy Krykiecista wystawi swój sprzęt i porządnie rozgrzeje atmosferę.

  1. Cricket Bomb - Nie oparta na impie (dzięki bogu) bomba wyglądająca jak duża piłka do krykieta. Nie ma może powalającego zasięgu, ale na dłuższy czas podpala duży obszar, więc... FireFire Baby!
  2. Heavy Blast - Czyli pierwszy raz Sportowiec ma drugi tryb strzelania swojej broni... Krykiecista po prostu rozstawia swój blaster i używa go jako płonącego lasera. Energię potrzebną do zrobienia czegoś takiego dostarczają mu płonące piłki do krykieta, ale nie można używać tego w nieskończoność, bo broń dosłownie się spali. Dlatego po krótkiej serii zwyczajnie zabiera broń ze sobą.
  3. Arc Shield - Tarcza przypominająca łuk używany podczas gry do krykieta. Nie zapewnia tak dobrej ochrony, ale pozwala na strzelanie, kiedy jest się dokładnie za nią. Przynajmniej krykiecista może tak zrobić...

CiekawostkiEdytuj

  • Nikt tak dobrze nie dogaduje się z Zombie Spawaczem, jak on.
  • Nienawidzi muzyki Country - dlatego wspiera Disco Zombie na imprezach.
  • Nienawidzi ognistych roślin, ale z jakiegoś powodu bardzo lubi obserwować te lodowe...
  • Zomboss woli trzymać się od niego z daleka, a to z powodu jego ognistego temperamentu... I tequilli, której pije nadzwyczajnie dużo...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki