FANDOM

ScientistZombie.png
Zombie Naukowiec - Prawdziwy "mózgowiec" jeśli chodzi o pomocników Zombossa. Tylko najlepsi Zombie Naukowcy, którzy uczęszczali do Akademii Tanatologii w Zombim Yorku mają zaszczyt stanąć razem z resztą armii do walki o mózgi. Jego szalony uśmieszek mówi wszystko - to szalony gostek, który ponadto lubi robić wredne dowcipy i śmieje się niemal bez przerwy, jednak nie dajcie się zwieść - on jest naprawde niebezpieczny.

Podstawowwą bronią Zombie Naukowców jest Goo Blaster - Czyli nic innego jak blaster strzelający zmodyfikowaną, raniącą rośliny mazią. ma niską szybkostrzelność, ale dużą siłę, dlatego uznawany jest za odpowiednik shotguna.

UmiejętnościEdytuj

  1. Warp - "Pojawiaj się i znikaj!" Powiedział Zomboss dając mu urządzenie pozwalające mu dokładnie na coś takiego. Włączając swoją maszynkę Naukowiec potrafi pojawić się w innym miejscu zaskakując wszystkich. Przydaje się do zaskakiwania roślin, jak i do robienia głupich kawałów...
  2. Zombie Heal Station - Nie ma to jak lecznicza stacja w kształcie hydrantu, co nie? Dokładnie tak wygląda, a maź z niego się wydobywająca leczy wszystkie zombiaki w pobliżu. Nie jest niezniszczalna, ale efekt jest fajny.
  3. Sticky Explody Balls - Lepkie Bomby, czyli narzędzie prawdziwego chama. Te bombki są zabójcze dla roślin i mogą służyć nie tylko do zastawiania pułapek. Uwierzcie mi, współczuję wszystkim roślinkom, które miały pecha mieć to przylepione do ich ciałek...

CiekawostkiEdytuj

  • Mówi się, że w przeszłości był znajomym jakiegoś z naukowców, ale nigdy się do tego nie przyznał, bądź nie jest to prawda.
  • Robi chamskie dowcipy przenosząc się z miejsca na miejsce i strasząc wszystkich, dlatego Szalony Dave nie znosi go bardziej, niż innych zombiaków.
  • Antena na jego grzbiecie potrafi odbierać radio Zombyja z każdego miejsca na świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki