FANDOM

250px-FootZoldierZombie
Zombie Piechur - specjalnie wyszkolony w akademii Zombossa do walki z roślinami. Wyposarzony jest w całą masę najnowszej technologii Zombossa, której i tak nie rozumie, ale może jej jakoś używać dzięki swojemu wyszkoleniu. Największy rywal Peashootera, który dla mózgów zrobi wszystko.

Jego podstawową bronią jest Z-1 Assault Blaster - szybkostrzelny karabinek, który zadaje na pocisk średnie obrażenia, ale całe serie z niego są zabójcze.

UmiejętnościEdytuj

  1. Zombie Stink Cloud - zasłona dymna, która śmierdzi jak rozkładające się ciało. Nie tylko blokuje widoczność, ale też osłabia wszystkie rośliny w zasięgu.
  2. Rocket Jump - Wyrzutnia rakiet na plecach tego zombiaka służy dwóm celom. Pierwszy to wykonywanie skoku tak wysokiego, że pozwala mu na dostanie się do miejsc niedostępnych dla innych zombiaków. Ten gość ma klasę...
  3. ZPG - w skrócie "Zombie Powered Grenade" lub po naszemu - rakieta śmierci i zniszczenia. Po wystrzeleniu ten pocisk powala wszystkie rośliny po bezpośrednim trafieniu, a ponadto bez problemów niszczy wszelkie miny i umocnienia postawione przez Kaktusy. Lepiej uważać, kiedy on odpala to cacko.

CiekawostkiEdytuj

  • Zombie Piechur nigdy nie był w wojsku, mimo tego, że jego strój wskazuje na coś innego
  • Bardzo lubi tańce i muzykę Disco, dlatego przyjaźni się z Disco Zombie.
  • Uwielbia skoki adrenaliny towarzyszące wykonywaniu Rocket Jumpa. Często używa go do celów niekoniecznie bojowych.
  • Za wszelką cenę chce rozliczyć się z wietnamczykami - to dlatego, że ma z nimi dawne porachunki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki