FANDOM

250px-RugbyStar
Zombie Rugbista, czyli inaczej mówiąc - rozwalacz jeśli chodzi o zombiaki sportowców. nigdy jeszcze żadna Gwiazda Sportu nie osiągnął takiego mistrzostwa w swoim sporcie, dlatego Zomboss postanowił poddać go specjalnemu szkoleniu, żeby zrobić z niego prawdziwego specjalistę w jednej dziedzinie sportu. I tak mamy rugbistę, którego sile zazdrości każdy zombiak.

Jego szybkostrzelna wyrzutnia piłek do rugby potrafi naprawdę namieszać. To prawdziwie szalona broń - nie dość, że niszczycielska, to jeszcze zadaje duże obrażenia na pewnym obszarze! Szkoda tylko, że szybkostrzelność przy tym ucierpiała, ale wszystko ma swoją cenę...

UmiejętnościEdytuj

Rugbista posiada inne umiejętności od gwiazdy sportu.

  1. Long Bomb - DALEKA PIŁKA!!!... A raczej daleki imp XD. Rugbista po prostu kopie impa obłożonego materiałami wybuchowymi bardzo wysoko, po czym leci i leci... i wybucha jak tylko w coś uderzy. Bardzo mu współczuję... Jemu i wszystkim roślinom w zasięgu wybuchu impa.
  2. Ultra Tackle - Myśleliście, że Gwiazda Sportu potrafi przyłożyć? TO się nazywa prawdziwe przyłożenie! Rugbista niepowstrzymany leci przez dłuższy czas taranując każdą roślinę na drodze i nie zatrzymuje się na jednej. Dobre do rozbijania szyków, a także do popisywania się.
  3. Shield Decoy - No cóż, atrapa jak to atrapa, nie dość, że słabsza, to jeszcze potrafi zawieść... Guzik prawda - pokrywa ona większy obszar, więc można łatwiej się schować przed roślinnymi pociskami zniszczenia i można postawić ich więcej na raz, więc nie jest taka bezużyteczna. Wystarczy dać jej szansę ;)

CiekawostkiEdytuj

  • Nie wiedząc czemu respektują go nawet Gargantuary, za to Disco Zombie niespecjalnie za nim przepada...
  • Grał w football od dawna, jednak zawsze marzył o rugby i o balecie... Nie wiadomo w sumie czemu.
  • Nigdy nie zjadł żadnego mózgu, mówi się też, że jego szarża jest wykonywana bezmyślnie. A on taki tępy nie jest - ostatni zombiak, który tak stwierdził skończył w powietrzu lecąc kilkaset mil prosto do morza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki