FANDOM

WELD clipped rev 1.png
Zombie Spawacz - Cóż, wykonują oni najlepsze zadanie, jakie może dostać inżynier - spawanie metalu potrzebnego do tworzenia kreacji Zombossa. W końcu jednak, kiedy on postanowił dać swojej armii zadanie zdobycia mózgów, postanowił wysłać ich z resztą armii do boju przeciwko roślinom. I to był doskonał wybór - Spawacze doskonale sprawdzili się w roli tępicieli roślin i nie jeden raz ich umiejętności przydały się w boju.

Nie mogą zatem iść bez broni. Spawacze nie mają jednej ręki - zamiast tego została zastapiona blasterem spawającym. Strzela on eksplodującymi kulami ognia gorętszego od temperatury płomienia palnika acetylenowego. Naprawdę gorąca rzecz i niesamowicie zabójcza!  Warto o tym pamiętać, kiedy się go spotyka - poparzenia piątego stopnia gwarantowane.

Spawacze, tak jak inni inżynierowie mogą stawiać teleporty i budować wierzyczki - w tym przypadku jest to zombot z miotaczem ognia dokładnie takim samym, jak strumień ognia Snapdragona.

UmiejętnościEdytuj

A to nie koniec! Bo Spawacze mają w rękawach jeszcze kilka asów!

  1. Proximity Welding Mine - Mina spawacza zaprojektowana specjalnie do tępienia chwastów. Kiedy tylko roślina na nią nadepnie zostanie doszczętnie spalona przez falę ognia wyzwoloną przez tą minę. Lepsze niż soniczny granat, bo tępi też Chompery zakopane pod ziemią.
  2. Spider Zombot - To bardziej sonda, aniżeli Zombot, ale ważne, że działa. Ten zombot porusza się błyskawicznie i za pomocą specjalnego moździerza ostrzeliwuje rośliny kulami ognia podobnymi do tych, którymi strzela spawacz. Zombot ten jest lepiej opancerzony, więc wytrzyma chwilę ostrzału, ale lepiej nie puszczać go na pierwszą linię, no chyba, że chce się kupkę dymiącego złomu.
  3. Fire-powered Jackhammer - No to dopiero nazywa się moc. Ten młot potrafi zadawać obrażenia roślinom. To nie żart! Nie tylko przyspiesza Spawacza, ale rani rośliny na jakie nim wjedzie. Więc tutaj można powiedzieć to wprost - szybki, wściekły i zabójczy!

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ulubionym przysmakiem są lody z mózgami.
  • Doznał kontuzji na garncarstwie, dlatego Zomboss odciął mu rękę.
  • Podgląda Sunflowera, zupełnie, jakby coś do niej czuł...
  • On i Yeti nie bardzo się lubią, za to jakąś dozą troski darzy go Gargantuar.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki