FANDOM

250px-SuperCommandoZombi.png
Super Komandos - Ten gostek nie jest już takim przeciętnym żołnierzykiem - to prawdziwy Rambo spośród zombiaków. Mając za sobą lata morderczych walk o mózgi Super Komandos nie cofa się przed niczym i zawsze stawia na swoim. A dodatkowo dzięki wsparciu fundacji Zombossa dysponuje najlepszymi zabawkami, jakie tylko mógłby sobie wymarzyć.

Podstawowa broń Super Komandosa to Kusza Z-4. Przeładowuje się niesamowicie szybko, a to z prostego powodu - zawsze strzela salwami po cztery pociski i po każdej salwie potrzebne jest przeładowanie, dlatego jest ono takie szybkie. Sama broń zadaje imponujące obrażenia niezależnie od dystansu.

UmiejętnościEdytuj

Super Komandos dysponuje ponadto najnowszym wojskowym sprzętem w zakresie tępienia roślin.

  1. Multi-Rocket - Czyli odpowiedź na odwieczne pytanie "Co jest lepsze niż jedna rakieta?". A odpowiedź jest prosta - wiele rakiet. Bazooka Super Komandosa strzela czterema rakietami o sile porównywalnej do normalnego ZPG krótko jedna po drugiej. Rośliny naprawde mają się czego obawiać, a zombiaki co podziwiać...
  2. Rocket Leap - Tia... Czemu nie Rocket Jump? Bo Super Komandos jest przystosowany do wskakiwania w sam środek walki. Dlatego wykonuje on pojedynczy skok naprzód, a nie do góry i pokonuje określony dystans zbliżając się do wroga. Tak działa prawdziwy Super Komandos
  3. Super Stink Cloud - jeszcze mocniejsza od normalnej chmury smrodu, ale unosi się krócej. Zastosowanie pozostało takie samo, po prostu - działa skuteczniej.

CiekawostkiEdytuj

  • W swoim nieżyciu zjadł trochę za dużo mózgów i myśli, że pozjadał wszystkie rozumy. Po części tak jest...
  • Ma niesamowicie wysokie ego, ale poza tym świetnie strzela...
  • Mimo, że lepszy od Piechura Super Komandos koleguje się z nim, co czasem spotyka się z dysrespektem ze strony reszty zombiaków.
  • Trenuje karate, dżoging i aerobik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki