FANDOM

250px-Spark 20140417171959.png
Zombie Wrestler - To dopiero prawdziwa wściekłość w czystej postaci. Będąc najsilniejszym ze wszystkich sportowców Wrestler postanowił wykreować się na prawdziwe monstrum, dlatego jego strój jest taki potężny! Prawdziwy czołg wśród sportowców, nie powstrzyma się przed niczym, by tylko osiągnąć swój cel. Boi się go każda roślina i każdy zombiak natychmiast schodzi mu z drogi, kiedy tylko przygotowuje się do ataku.

Jego bronią jest Piledriver, czyli właściwie ciężki karabin strzelający figurami wrestlingowymi. Zadają one większe obrażenia od reszty pocisków typowych sportowców w tym Gwiazdy Sportu, niestety broń nie dość, że strzela przez to wolniej, to dodatkowo szybciej się przegrzewa, ale cóż, czego się nie zrobi dla mózgów i zasady...

UmiejętnościEdytuj

No, tu Wrestler naprawdę przygrzał, bo jego umiejętnościom żaden sportowiec nie dorówna

  1. Berserker Charge - SZARŻA! ten atak daje słowu potęga zupełnie nowe znaczenie. Zajmuję chwilę, zanim Wrestler wykona atak, ale szybkość i siła tego uderzenia to rekompensuje. Wrestler nie zatrzymuje się i taranuje wszystko na swej drodze, tak rośliny, jak i zombiaki niestety, a oprócz tego zatrzyma go tylko solidna przeszkoda terenowa. Wrestler sam otrzymuje od tego trochę zwrotnych obrażeń - tego nawet jego pancerny kostium nie zamortyzuje.
  2. Team Weed-Buster - Czyli w skrócie - cała drużyna impów oblepionych Z-4. Najlepsze jednak, że on nimi nie rzuca, on je po prostu MIOTA! Wrestler miota z ogromną siłą 3 impy, które wybuchając zadają obrażenia, ale nie są tak silne, żeby zabić jednym trafieniem. Nie mniej jednak przydaje się do wywierania presji. Trochę jednak szkoda tych impów...
  3. Zompult - Wrestler postawił całkowicie na ofensywę, w czym pomogli mu pozostali sportowcy. Wrestler stawia katapultę, która strzela eksplodującymi... workami treningowymi? Wiem, że to dziwne, ale akurat Zomboss do tego celu poskąpił mu impów i najwazniejsze, że jest skuteczne, zwłaszcza, jeśli chodzi o wywabianie roślin z ich pozycji.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest krewnym rugbisty, mimo wszystko jednak nie spotykają się ze sobą.
  • Jego własne szaleństwo zainspirowało go do stworzenia jego kolczastego kostiumu.
  • Jest za głupi, by powiedzieć cokolwiek, zamiast tego ryczy.
  • Jak do tej pory chyba tylko Gargantuar dorównuje mu siłą.
  • Kumpluje się z Zombie Yeti, nie wiedzieć czemu. Może to dlatego, że potrzebuje trochę ochłonąc po pracy?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki